Winnaar marketingcheque wordt tijdens Gilbert Café bekend gemaakt

Veenendaal - Tijdens het Gilbert Café op 16 mei maken de stichting Gilbert van Schoonbeke Veenendaal en One4marketing bekend welk goede doel een marketingcampagne ter waarde van € 55.000,- ontvangt. Uit meer dan 1.200 inzendingen zijn acht kanshebbers geselecteerd: NL Cares, YMCA Nederland, stichting Present, de Fietsersbond, MAF Netherlands, stichting Babyspullen, Landelijk Steunpunt VPTZ en Scouting Nederland. Zij hebben de meeste overeenkomsten met het DNA van Gilbert en van Veenendaal.

De winnaar krijgt om 20.19 een cheque uitgereikt van jurylid Mark Appel, global marketing director bij Exact Software. Een jury, bestaande uit Bort Koelewijn (burgemeester Kampen), Angelique Ottens (oprichter Sharity Veenendaal) en Mark Appel (marketing directeur Exact) heeft uit de vele inzendingen de uiteindelijke winnaar gekozen op basis van motivatie, passendheid bij identiteit en merkwaarden van Gilbert en Veenendaal (DNA), impact van de campagne en kennis van marketing(communicatie). Alle organisaties die zijn voorgedragen voor de 'help de helpers' verkiezing krijgen online ondersteuning voor hun eigen marketingaanpak. De ervaringen met het opzetten van een campagne voor het winnende doel worden namelijk met hen een jaar lang gedeeld, stap voor stap. Met blogs, vlogs, whitepapers en praktische tips en trucs om zelf aan de slag te gaan.

De feestelijke prijsuitreiking vindt plaats tijdens het Gilbert Café op de derde donderdag van de maand, dus op 16 mei aanstaande. Plaats van handeling is de Cultuurfabriek, waar de deuren opengaan om 19.30 uur. Om 20.19 uur start het Gilbert Journaal en wordt de uiteindelijke winnaar bekendgemaakt. Iedereen is van harte welkom, wel even online aanmelden via www.gilbertcafe.nl.

Meer berichten